--Home of Isaac, Jenny and Ka Leong--

...................................................................基督是我家之主...................................................................

Thursday, May 18, 2006

我的靈感小天地


















雖然我的廚房很小,但設備都十分完善,普通的野都可以煮到!最緊要羅生食得開心同滿意!

好快我地就要搬,新屋的廚房大成培,我地可以買我最鍾意的焗爐同羅生最鍾意cappuccino machine!嘩真係十分期待!

3 Comments:

At 12:05 AM , Blogger 破爛的風箏,仍渴慕飛翷 said...

遲啲搬咗一定要請我地去坐下,食番餐你親手煮既靚飯!

努力啊!「精靈小廚神」羅師奶!

 
At 12:31 PM , Anonymous Anonymous said...

貴霖:
”最緊要羅生食得開心同滿意!”想lum死人咩!
你要搬去邊?
女朋友好快要上上海做野,我都要賣樓了.
MSN:klchaualex@gmail.com

 
At 10:07 AM , Anonymous Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home