--Home of Isaac, Jenny and Ka Leong--

...................................................................基督是我家之主...................................................................

Saturday, April 28, 2007

栗米吞拿魚包

今日再整包包,終於成功了! 家亮仲話好野呀! 今次真係得得地!



5 Comments:

At 11:14 PM , Blogger saz said...

嘩,姐姐,D麵包好靓哦,好似好好味啊!!好得喔!um..令我諗起D新鮮麵包o既香味啊! ^_^ 幾時有得食啊? 嘻嘻...

 
At 10:05 AM , Blogger ellen yehyeh said...

Baby 識你咁耐,都唔知你識整麵包嘅?好美味咁喎,我哋住得咁近,下次新鮮出爐記得第一時間請我食啊~

 
At 11:49 AM , Anonymous Anonymous said...

very happy,估唔到我個女同女婿識做baby Lo還識做包,好嘢,唯一唔開心就係明知我中意食嘢,見到我都唔帶一個比我試下,下次唔好啦

 
At 5:28 PM , Anonymous Anonymous said...

下次應該會有舅父仔最喜愛的'腸仔包' 了!!!多謝Baby LO!!

 
At 4:53 PM , Blogger Unknown said...

強喎!麵包都識整!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home