--Home of Isaac, Jenny and Ka Leong--

...................................................................基督是我家之主...................................................................

Wednesday, October 03, 2007

產假開始了!

70日的產假咁就開始啦! 唔知卡樂B幾時先肯出來呢?
今日我想, 在卡樂B未出來前,我有咩想做呢?

1) 唱k --Done (多謝Aunty Pam搵左班團契朋友一切玩)
2)打一次衛生麻雀 --Done (多謝YehYeh契媽的完美安排)
3)去小肥牛火鍋一次 -- Done (姑姐舅母齊出動)
4)食一次咩都有的Buffet --Done (全部至愛我的人一齊去)
5)親手織件冷衫比卡樂B-- Done

好似無咩仲想做......咁卡樂B未出來我仲有咩做呢??大家有咩提意??

1 Comments:

At 3:02 PM , Anonymous Anonymous said...

打多一次衛生麻雀

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home